top of page

Projecte BattleQuizz: Junior masculí (Sessió 3)

Publicat 21 de juliol de 2020. 10.16 hores. -Webmaster-.


Tercer tram de preguntes per Alex Guillen (Gramenet BC), Alex Comas, (Bàsquet Neus), Mario Barrientos, (CB Santa Coloma) i Joel Penina, (CB L’Hospitalet).


Durant la teva trajectòria, quins factors i / o persones han estat importants per a la teva progressió i millora com a jugador?, i que creus que t'han aportat aquests factors i / o persones?




Important en la meva trajectòria, sens dubte el suport incondicional del meu pare i algun dels seus consells, i esforç per portar-me a bons campus com els de Belgrad que m'han ajudat molt a millorar la meva tècnica individual.




Les persones que han fet que jo millori i progressi com a jugador han estat els meus companys, entrenadors i família i tota la confiança que alguns d'ells han dipositat en mi.


Fotografia: www.territoribc.com


Durant la meva trajectòria com a jugador meus pares sempre m'han donat suport i han estat un dels factors més importants de la meva progressió com a jugador, ells m'han aportat valors molt importants per a la meva vida com la cultura de l'esforç, serenitat, saber tocar de peus a terra. I després han hagut grans entrenadors amb els que he millorat com a jugador i com a persona.




Tres persones que han estat importants.


1-. Toni Zapata: el saber ensenyar-nos els principis bàsics de el joc.


2-, Didac Arredondo: em va ensenyar a superar-me física i mentalment, i no conformar-me amb els mínims.


3-. Oriol Carmona: M'ha ensenyat un joc mes tàctic, corregint el meu posicionament en Pista, a més de fer un treball més específic en la posició interior.


fondo1.jpg
logo tbc masc..png

Territori Bàsquet Colomenc

El basquetbol a Santa Coloma

bottom of page