top of page

Projecte BattleQuizz: Junior masculí (Sessió 2)

Publicat 17 de juliol de 2020. 10.24 hores. -Webmaster-.


Segona entrega del Projecte BattleQuizz per Alex Guillen (Gramenet BC), Alex Comas, (Bàsquet Neus), Mario Barrientos, (CB Santa Coloma) i Joel Penina, (CB L’Hospitalet).


Quines serien el teu millor i pitjor moment / experiència com a jugador que has viscut?




La millor guanyar un KO absolut organitzat per pel tour NBA al port olímpic, i celebrar-ho a coll d'Horace Grant, i amb el seu anell de campió a la mà, i la pitjor la derrota contra Minguella l'any passat al Joan del Moral .




El meu millor moment va ser la temporada 2018-2019 al CB Granollers i el torneig en San Sebastian va ser una gran experiència.


La meva pitjor experiència va ser quan l'any 2015 no vaig continuar al Joventut de Badalona.


Fotografia: www.territoribc.com


Com ja he comentat abans he viscut grans experiències amb enormes companys, que possiblement mai vagi a oblidar, per exemple, poder viure un Campionat d'Espanya i quedar subcampions, haver participat en la Minicopa Endesa i jugar contra equips ACB o ser integrant de l' quintet ideal i MVP local de l'torneig Internacional Cadet de el Club Bàsquet Sant Josep de Badalona, ​​gran torneig amb equips com Barça, Penya, Madrid, etc.


Però també he viscut mals moments com tothom, un va ser quan vaig saber que ja no tornaria a formar-me en els equips de el Club Joventut de Badalona, ​​no només per la meva carrera sinó perquè vaig conèixer grans companys i vaig viure grans experiències.




El pitjor moment va ser en etapa mini i una lesió al turmell m'aparto de el terreny de joc 4 mesos.


El millor sens dubte va ser el meu primer any de cadet quan vam guanyar al Barça al Juan del Moral.


fondo1.jpg
logo tbc masc..png

Territori Bàsquet Colomenc

El basquetbol a Santa Coloma

bottom of page