top of page

Projecte BattleQuizz: Junior masculí (Sessió 1)

Publicat 13 de juliol de 2020. 10.28 hores. -Webmaster-.


Comença el torn per els nois dels juniors amb Alex Guillen (Gramenet BC), Alex Comas, (Bàsquet Neus), Mario Barrientos, (CB Santa Coloma) i Joel Penina, (CB L’Hospitalet).


Tria el millor quintet de companys que amb els que has jugat, incloent a l'entrenador.




Sergio Bolsico, arpa. Enric Sánchez, físic. Jordi Sánchez, intensitat. Joel Penina, dominador, i jo Alex Comas, franctirador.


Com a entrenador Jaume Font. Experiència.




- Iker Montero (rapidesa)


- Alberto Vicente (potència)


- Marcel Fontal (Intel·ligència)


- Isaac López (versatilitat)


- Guillem Vázquez (intensitat)



- Entrenador: David Pascual (Formador)


Fotografia: www.territoribc.com


Durant la meva transcurs en el bàsquet he conviscut amb grans jugadors i he tingut grans experiències amb molts d'ells. No ha estat tan fàcil com pensava i després d'haver-ho reflexionat durant un temps, la meva millor quintet de companys amb els que he jugat són: Iker Montero (letal), Arnau Tarrida (astut), Iker Cutillas (esforç), Ian Granja (versatilitat), Jonathan Btzil (potència). I com a entrenador estaria meu actual entrenador Pedro Maruhenda, però també recordar a un gran entrenador que vaig tenir Willy Ciuró.




1- En primer lloc amb qualsevol dels meus companys és un plaer jugar. Tots es deixen la pell a la pista, però si he de triar un quintet seria:


1-Victor Rubio: tècnica i visió de joc.


2-Mario Gonzalez: veloç i bon assistent


3-Emil Tàpia: fort i decisiu


4-David Ruiz: triplista


5-Toni Puy: força


Dels meus entrenadors tots han estat importants però si he de destacar a un seriós Didac Arredondo ha estat l'entrenador amb el que més he crescut aquests darrers 5 anys. Si he de definir-ho amb una paraula seriosa, assió.



fondo1.jpg
logo tbc masc..png

Territori Bàsquet Colomenc

El basquetbol a Santa Coloma

bottom of page