top of page

Projecte BattleQuizz: Junior femení (Sessió 3)

Publicat 19 de juliol de 2020. 10.08 hores. -Webmaster-.


Arriba la tercera pregunta amb Clara Diaz, (Basquet Maresme Boet Mataró), Jana Serrano (Femení Sant Adrià), Laia Fernandez (Gramenet BC) i Erika Aspajo (Femení Sant Adrià), de cap al Projecte BattleQuizz.


Durant la teva trajectòria, quins factors i / o persones han estat importants per a la teva progressió i millora com a jugadora?, i que creus que t'han aportat aquests factors i / o persones?




Realment ja porto 13 anys jugant a bàsquet i per sort sempre he tingut a la meva família animant-me i donant-me suport en això que realment m'agrada. Ells han donat el mateix o més que jo per aquest esport i per veure feliç. A més des de sempre a casa meva m'han implantat uns valors molt importants que es veuen reflectits en el meu dia a dia. Els dec tot a la meva família.


Un dels factors més importants, és que per sort sempre he tingut l'oportunitat d'estar en clubs de qualitat amb entrenadors de qualitat que m'han aportat molts coneixements. Des de quan vaig començar a l'escola de la Penya amb Cristina Haro, seguit de Sant Adrià amb entrenadors com David Muñoz, Juan Ramón Pavón. Sobretot donar la gràcies a Jordi Vizacino i a Victor Ciavattini, han estat dues persones molt importants durant la meva lesió. Gràcies a Jordi vaig poder viatjar a Marín per viure una de les millors experiències de la meva vida i el meu estimat "Bachi" per haver dedicat tantes hores en la meva recuperació, sempre recordaré amb molt d'afecte totes les xerrades tan llargues que em donava parlant de valors de la vida. Per sort, durant la meva etapa de formació vaig poder comptar amb grans entrenadors com Cristina Ibáñez, entrenadora de l'PDP, Enric González i el seu staff en la selecció mini i Luis Biosca juntament amb Pere Sancerni en la selecció Intantil.


A més fora de les meves clubs Luis Noya, preparador físic esportiu professional, m'ha ajudat a millorar el meu físic i aconseguir arribar al meu major rendiment. Ha aconseguit que cada dia em superi més i més. També han tingut molta importància durant la meva carrera el meu equip de Basket Almeda, en concret Marina Aviñoa, Agar Farrés, Claudia Soriano i Carla Domènech. Elles m'han aportat molts valors importants i durant aquesta temporada m'han ajudat molt, són un clar exemple de sacrifici, dedicació i felicitat.


Finalment i no menys important, un dels factors més importants són la meva ment i la meva manera de ser. Sóc una persona molt tossuda i quan vull alguna cosa vaig a per això, tot i que hi hagi mil obstacles. Sóc molt treballadora, constant, tenaç, sacrificada, i una jugadora que li agrada jugar molt en equip. La meva manera de ser i els meus esforços han fet que arribi on he arribat.




Les persones que més han influït en el que porto jugant a bàsquet són la meva primera entrenadora Lorena del Moral. La qual és com la meva mare en aquest esport ja que vaig aprendre tot d'ella, el com jugar, la forma que tenia de veure el bàsquet, l'ambició ... No sé com explicar tot el que em va ensenyar, només sé que estic molt alegre que em pogués entrenar en els meus anys en Draft Gramenet, i orgullosa d'haver après tant d'ella, és genial.


L'altra persona és Mateo Rubio, em va entrenar a Barça CBS durant un any. En poques paraules, és el millor entrenador que he tingut. En tan sols una temporada, Mateu em va fer créixer com a jugadora i persona, em va tecnificar dins de pista i em va fer tenir seguretat en mi mateixa.


Finalment, el factor més important va ser la decisió que vaig prendre fa tres anys de canviar d'equip. De jugar al Draft Gramenet a ser una jugadora del Barça CBS. Gràcies a aquesta decisió he pogut créixer i millorar, viure experiències úniques, aprendre de nous entrenadors, conèixer a gent que ara són com la meva família i tenir una nova llar.


I no m'oblido de la meva mare i el meu pare que sense els seus consells, la seva confiança en mi, i sense el seu temps invertit, no seria el mateix.


Fotografia: www.territoribc.com


He tingut molta sort ja que han hagut entrenadors molt bons que m'han ensenyat moltes coses, des dels meus inicis amb Noe de la Gramenet fins ara Jordi Vizcaino al Femení Sant Adrià. Els factors que m'han ajudat a millorar i a arribar on he arribat, sempre han estat la disciplina i l'esforç ja que sense això, tot és molt més complicat. Han estat molt importants les meves companyes d'equip i selecció ja que gràcies a elles també he millorat molt. I sense oblidar-me de la meva família, el suport i els consells dels meus pares.

Jordi especialment, va ser un entrenador que em va marcar moltíssim, em va fer millorar a base d'esforç i em va ensenyar que de vegades el camí és dur però que sempre, tot l'esforç que deixes alguna cosa, té recompensa.

De fet fins vaig arribar a ser MVP de la final del campionat d'Espanya l'any que el em va entrenar. Ha estat sempre molt important creure en mi, i suposo que aquest també ha estat un factor que ha ajudat a aconseguir els objectius que m'he proposat.




Hi ha dos factors molt importants. En primer lloc la meva família que sempre m'ha aportat seguretat i objectivitat. Sempre amb les paraules encertades tant en la victòria com en la derrota em donen suport i entenen en cada pas relacionat amb el bàsquet. Les meves companyes formen una part enorme dels fonaments de la meva bàsquet. Elles són les que sempre em motiven i m'ajuden tant a la pista com fora d'ella. Estic molt agraïda de tenir-les, ja que el nostre equip no es basa en el bé que sabem jugar sinó en donar-nos suport per poder millorar dia a dia juntes, aquest és el nostre objectiu. No només som companyes sinó també amigues, i això és molt especial.



fondo1.jpg
logo tbc masc..png

Territori Bàsquet Colomenc

El basquetbol a Santa Coloma

bottom of page